tag:blogger.com,1999:blog-364541719132008866.post2815970066538221668..comments2023-12-20T03:18:07.481-08:00Comments on Analityk: Kluczowe wskażniki efektywnościMichał Małajhttp://www.blogger.com/profile/11969232577782727330noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-364541719132008866.post-23013824510965806492008-10-07T07:28:00.000-07:002008-10-07T07:28:00.000-07:00Panie Robercie "indeks marki" to ilość u...Panie Robercie "indeks marki" to ilość użytkowników powracających i wchodzących bezpośrednio.<BR/><BR/>Wystarczy w interfejsie GA wybrać Źródła odwiedzin -> Odwiedziny bezpośrednie -> wybrać wymiar Typ użytkownika oraz odjąć 100% od % nowych wizyt.<BR/><BR/>Zawsze można wymyślać różnego rodzaju indeksy. zresztą pojęcie "indeksu marki" zapożyczyłem od Briana Cliftona.Michał Małajhttps://www.blogger.com/profile/11969232577782727330noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-364541719132008866.post-37024749316635778792008-10-07T04:26:00.000-07:002008-10-07T04:26:00.000-07:00Witaj. Na slajdzie "KPI dostępne w Google Analytic...Witaj. Na slajdzie "KPI dostępne w Google Analytics" znalazłem "indeks marki". Co to właściwie jest?Robert Drózdhttps://www.blogger.com/profile/11210192575774809323noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-364541719132008866.post-80456445370214325402008-10-04T23:18:00.000-07:002008-10-04T23:18:00.000-07:00Czy te slajdy są slajdami przeniesionymi bezpośred...Czy te slajdy są slajdami przeniesionymi bezpośrednio z prezentacji, czy też dodane zostały do nich Twoje komentarze i to, co mówiłeś?neyAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/10556932700016797455noreply@blogger.com