poniedziałek, 17 listopada 2008

Nowy kod GATC

Google wraz ze zmianami w interfejsie narzędzi raportujących Google Analytics wprowadzono drobną zmianę w kodzie GATC. Otóż częste skargi na to, że kod GATC powoduje czasami wystąpienie błędu, bo jakieś ustawienia w przeglądarce internetowej nie pozwalją na załadowanie pliku ga.js z serwerów Google. W tej sytuacji od kilku dni Google zaleca stosowanie klazury try...catch w celu unikniecia komunikatów że zmienna _gat nie została zainicjalizowana.
Nadal kod ga.js pozostaje ten sam czyli jest oznaczony wersją 4.3

Jednym z najciekawszych rzeczy jakie zauważyłem jest interpretowanie numeru konta GA do szacowania kiedy zostało załozone np: konta UA-1170XX zostało załozone w sierpniu 2006
UA-45860XX w czerwcu 2008 natomiast UA-62845XX w listopadzie 2008. Tempo zakładania kont Google Analytics jest wręcz oszałamiające.

1 komentarz:

Izabella Nowotka pisze...

Rozwijając mój biznes, potrzebowałem profesjonalnej strony internetowej, która skutecznie przyciągnie klientów. Po wielu poszukiwaniach zdecydowałem się na usługi firmy, której znalazłem pod adresem https://stronywww.kolobrzeg.pl/. Ich podejście do projektowania stron jest nowoczesne i kreatywne. Zespół zajął się moimi potrzebami od A do Z, tworząc stronę, która doskonale odzwierciedla charakter mojej działalności. Jestem pod wrażeniem ich profesjonalizmu i polecam ich każdemu, kto chce mieć efektywną i atrakcyjną stronę internetową.