Czy te slajdy są slajdami przeniesionymi bezpośrednio z prezentacji, czy też dodane zostały do nich Twoje komentarze i to, co mówiłeś?ney
Witaj. Na slajdzie "KPI dostępne w Google Analytics" znalazłem "indeks marki". Co to właściwie jest?
Panie Robercie "indeks marki" to ilość użytkowników powracających i wchodzących bezpośrednio.Wystarczy w interfejsie GA wybrać Źródła odwiedzin -> Odwiedziny bezpośrednie -> wybrać wymiar Typ użytkownika oraz odjąć 100% od % nowych wizyt.Zawsze można wymyślać różnego rodzaju indeksy. zresztą pojęcie "indeksu marki" zapożyczyłem od Briana Cliftona.
Prześlij komentarz
3 komentarze:
Czy te slajdy są slajdami przeniesionymi bezpośrednio z prezentacji, czy też dodane zostały do nich Twoje komentarze i to, co mówiłeś?ney
Witaj. Na slajdzie "KPI dostępne w Google Analytics" znalazłem "indeks marki". Co to właściwie jest?
Panie Robercie "indeks marki" to ilość użytkowników powracających i wchodzących bezpośrednio.
Wystarczy w interfejsie GA wybrać Źródła odwiedzin -> Odwiedziny bezpośrednie -> wybrać wymiar Typ użytkownika oraz odjąć 100% od % nowych wizyt.
Zawsze można wymyślać różnego rodzaju indeksy. zresztą pojęcie "indeksu marki" zapożyczyłem od Briana Cliftona.
Prześlij komentarz