wtorek, 30 września 2008

Kluczowe wskażniki efektywności

Ostatnio zrealizowałem prezentację o analityce internetowej.




Zapraszam do obejrzenia i komentowania.

3 komentarze:

Gasiewski pisze...

Czy te slajdy są slajdami przeniesionymi bezpośrednio z prezentacji, czy też dodane zostały do nich Twoje komentarze i to, co mówiłeś?ney

Robert Drózd pisze...

Witaj. Na slajdzie "KPI dostępne w Google Analytics" znalazłem "indeks marki". Co to właściwie jest?

Michał Małaj pisze...

Panie Robercie "indeks marki" to ilość użytkowników powracających i wchodzących bezpośrednio.

Wystarczy w interfejsie GA wybrać Źródła odwiedzin -> Odwiedziny bezpośrednie -> wybrać wymiar Typ użytkownika oraz odjąć 100% od % nowych wizyt.

Zawsze można wymyślać różnego rodzaju indeksy. zresztą pojęcie "indeksu marki" zapożyczyłem od Briana Cliftona.