sobota, 16 sierpnia 2008

Web Analytics Solution Profiler

WASP to Web Analytics Solution Profiler, specjalne rozszerzenie do Firefoxa która jest adresowana do analityków internetowych, których interesuje jakie narzędzia analityczne są zawarte na stronach internetowych. Dzięki temu, że obsługuje 116 różnych narzędzi analitycznych i raportujacych mam rozeznanie jakie informacje są zbierane podczas mojej wędrówki po internecie. W każdej chwili mogę zobaczyć ciasteczka i dane jakie są wysyłane do narzędzi raportujących. Dodatkowo mogę wygenerować mapę serwisu (do 100 stron).
Autor tego rozszerzenia Stephane Hamel jest osobą dość dobrze znaną w środowisku analityków internetowych. Ma interesujacego bloga. ale też jest aktywnym członkiem organizacji Web Analytics Association zrzeszajacą analityków internetowych.

1 komentarz:

Przemysław Tolewski pisze...

Niestety ja się na tych kwestiach nie znam, ale dla mnie bardzo ważną sprawą było to aby przede wszystkim wiedzieć również kto może dla nas wykonać nowoczesną stronę www. Akurat ja jestem zdania, że bardzo dobrze w takim zakresie współpracuje się z agencją reklamową https://haiku.com.pl/ i jak najbardziej ja takie rozwiązania każdemu polecam.